Dunaujváros társkeresö

Szerint a Statisztikai Hivatal szerint 2011-ben mintegy 14.8 millió embert foglalkoztattak a kiskereskedelmi ágazat, amely hozzáteszi, hogy közel 10% – a az usa munkaerő.

Pénztáros, értékesítési emberek voltak a közös álláspont a gazdaság, ami körülbelül 6% – a a munkaerő.

Ez nem is tartalmazza másik eladási pozíció, mint a bankárok, az autó értékesítők.

Más szavakkal, egy olyan világban élünk, ahol az eladás második természet velünk, az elvek, hogy mit csinál meglehetősen jól lehet alkalmazni, hogy valós élethelyzetekben.

Az értékesítési világ, edzője körül sok általános készségeket, amelyek végső soron létre a legjobb élmény lehet az ügyfél, miközben még mindig nyereséges a vállalkozás.

Mint egy értékesítési egyén tudatosan lebontják ügyfél-interakciók kombinációját használja a testbeszédet, a beszélgetés technikák.

Ahelyett, hogy a bemutató egy termék, jelen van egy megoldás.

A társkereső, sok lehet mondani, hogy ez egyenértékű a javaslattevő egy kapcsolatot, vagy legalábbis valami több, mint egy egyéjszakás kaland. Véleményem szerint az egyéjszakás kaland még mindig egy kapcsolat — ez csak egy üres.

Ennek érdekében az értékesítési iparág szeretnénk nevezni egy “üres kosarat,” ahol az ügyfél a terméket vásárolta, de nem akarom, hogy bármi mást. Hasonló, hogy egy egyéjszakás kaland volt, hogy “nem csatolt.”

A szociális interakció, kifejezetten társkereső lehet megközelíteni, ugyanúgy, mint egy ügyfél interakció, bár több ellentétes ütemben. Egy jó minőségű eladó, az egész interakció könnyen elvégezhető 15 percen belül.

Sikeresen megy keresztül ugyanazon értékesítési technikák épület egy intim kapcsolatot tarthat öt perc, de akár több hónap, attól függően, hogy milyen megközelítést.

Mindazonáltal, hogy játszunk egy hosszú játék, vagy vadászik rövid távú kielégülés, a hasonlóságok között eladási viselkedés, a szociális interakció könnyen látható.

Például, sok barátom van, lehet, hogy hívják magukat “pick-up művész”, vagy más szóval, a “gyors-eladni művészek.”

Használja ezt a kifejezést komolyan, mert én személy szerint nem hiszem, hogy ez valóban létezik, mint ez lehet, hogy egy ponton az időben, de minden saját.

Itt egy példa lépéseket a vásárlás keresztül egy-egy ügyfél interakció, hogy hogyan rezonál társkereső is:

Üdv, Majd Nyissa Meg Az Eladó:

Mutatkozz be. Ez az, ahol meg a hangjelzést, majd elkezdik építeni a bizalmat.

A jó eladó, soha nem kérdezzük meg, hogy megvásárolja a terméket azonnal. Építünk egy kezdeti kapcsolat, hogy nyugtassalak meg.

Nincsenek rejtett szándék, (vagy legalábbis nem szabadna, hogy legyen), kivéve a megállapítása alapokat, akik vagyunk, jöhet a következő lépés.

Sőt, a szándék egyértelmű: szeretném jobban megismerni, de megértem, hogy meg kell építeni a bizalmat, mielőtt majd mond el nekem semmit.

Kérdezz, Hogy Megértsd:

Egy jó beszélgetés, legyen képes felismerni, mikor kérj egy nyitott végű kérdés, mikor kérj egy közel-véget ért. A nyílt végű kérdések egy lehetőséget, hogy megmutassa érdekel, hogy az emberek tényleg érdekel, amit az ember mond.

A végű kérdések, hogy már tudom a választ, de végső soron segít irányítani a beszélgetést, miközben az ember előtt, hogy a kerék.

Hasonlóan az értékesítés, akkor kell alkalmazni a szabály figyelj több, kevesebb duma. Az emberek hálásak, ha valaki, aki meghallgat. Kihasználják ezeket a pillanatokat, mert az úton, hogy a partnered, hogy nyissa fel lehet sokkal bonyolultabb.

Woo!

Mindenki más, ami azt jelenti, hogy az emberek különböző ízek tekintetében, hogy mi fog “hatni” őket.

Remélhetőleg után a kérdéseket része, akkor van egy jobb ötletem, hogy mi az.

Használja ezt a tudást, hogy felerősítse a beszélgetés, az időt azzal a személlyel együtt, hogy a személyes készségek fellebbezés, hogy az egyén.

Eladni A Megoldás:

Te vagy az, itt az ideje, hogy kérje az eladó. Hatékony maradiaknak nem igazán adja a lehetőséget, hogy “nem”. Feltételezik, hogy az eladó, ha nincs kifogása az ellen, ezek leküzdése.

Egy nagyon stratégiai, finom módon, alapvetően a kérdést: velem Van a baj, vagy ez a helyzet? Ha engem, akkor oké, ez van. Ha ez a helyzet, mit tehetünk, hogy jobb legyen mindkettőnknek?

Értékelem:

Miután a kölcsönhatás, hála a más személy, vagy az ő ideje. Személyre valamit, ami volt szó, a beszélgetés, vagy az idő, hogy két megosztott.

Például, hogy “Hé, jó volt, hogy kávét, majd egyre beszélni iskolában.” Ezután csatlakoztassa vissza a jövőben találkozunk: “alig várom, hogy újra lássalak, s inni egyet.”

Végül, a legnagyobb hiba ez az analógia, hogy az épület egy kapcsolat, vagy randizni akar valaki, nem igazán eladó. Ez kell kezelni, mint egy kétirányú utca.

Ha ez egy kölcsönhatás, ahol akarsz eladni magad jobban, mint próbál építeni egy egyenrangú kapcsolat, akkor válik kiegyensúlyozatlan, mert nem kezeli magát olyan jól, mint kellene.

Közben egy-egy kölcsönhatás valaki, aki potenciálisan egy romantikus érdeklődés, időt kell fordítani a tanulás, ha ő a megfelelő partner az ön számára, illetve fordítva.

A második több időt töltünk “eladjuk” hogy úgy mondjam, kezdjük eladni magunkat rövid.

Mégis, érdekes, hogy felismerje ezeket a viselkedés, az emberi interakció.

Míg mi mindig koncentrálni, hogy mi a legjobb a jól-lét, majd körül minket, még mindig tudatosan alkalmazni, sok az úgynevezett értékesítési készségek biztosítja a magasabb aránya a siker.

Címkék: , , , , ,
Tovább a blogra »